آخرین اخبار
کد مطلب: 146955
در راستاي محروميت زدايي ؛
بسيج سازندگي سپاه ناحيه لردگان 15 هزار متر مربع جاده بين روستايي را آسفالت کرد
تاریخ انتشار : 1401/07/30
نمایش : 661
سرهنگ رحيمي، فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت : با پيروزي انقلاب اسلامي ايران و در سايه انقلاب شکوهمند محروميت ‌زدايي، مردم ‌ياري و مردم‌ دوستي يکي از وظايف اصلي مسوولان نظام قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ رحيمي، فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفتبا پيروزي انقلاب اسلامي ايران و در سايه انقلاب شکوهمند محروميت ‌زدايي، مردم ‌ياري و مردم‌ دوستي يکي از وظايف اصلي مسوولان نظام قرار گرفت تا همه با هم براي رفع محروميت ها به خصوص در روستاها و مناطق محروم گام برداريم.

سرهنگ رحيمي تشريح کرد : که از همين رو و در راستاي محروميت زدايي و سازندگي در مناطق کم برخوردار شهرستان ، سپاه ناحيه لردگان ( بسيج سازندگي ) از تاريخ ۱۳مهر۱۴۰۱تا امروز  اقدام به آسفالت 15 هزار متر مربع جاده مواصلاتي بين روستايي و بين مزارع،  جاده گلزار شهدا،  پد هلي کوپتر منابع طبيعي و بيمارستان، آسفالت حياط  مدارس را در شهرلردگان، محله حاجي آباد، روستا هاي چالدراز و آبچنار زيلايي نموده است.

وي افزودبه ياري خدواند و همکاري و همياري مسؤلين و مردم چند پروژه ديگر هم در آينده نزديک انجام خواهد شد و در پايان از تمام دستگاه هاي دولتي که در اين طرح کمک و ياري کردند تقدير و تشکر کرد. 

انتهاي خبر / 2225 م

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس